Tuesday, August 13, 2013

Demam..

Assalamualaikum...

Semalam(raya ke3) aku smpai kt kolej aku d kedah..aku naik bas tranasional lar sgt,pnas gler kot bas tu..nama jer nasional,tp xslesa langsung..bukan nk kutuk bas tu,tp bg lar keselesaan sikit kt penumpang..aku naik bas tu sampai demam kot..haha..almaklumlar aku ni pelanggan setia pancaran matahari dan mutiara..hehe

Smpai kt kolej,aku terus rehat dlm bilik aku yg mcm istana ni..haha..mlm tu demam aku makin kuat sbb antibodi aku xmau lawan ngan demam,yg jd mangsa keadaan aku ler..teheee~~aku pun p lar hospital sultanah bahiyah dtemani memberku yg paling sempoi..member aku sanggup tnggu aku berjam2 kt hospital..sian jgk tgk member aku ni..smpai mengantuk..haha..

Dpendekkan cerita,aku dpt lar MC sehari..niat sebenar aku p hospital sbb nk MC jer..ubt xnk pun..xsdp!!iollss benci ubt tau..walaupun iollss study ada kaitan ngan ubt,xbrmkna iollss cinta kt ubt..haha..

Nanti ada story mory lg,aku akn crita..

#BYE 

2 comments:

Lieza Nordin said...

air cond buat hal ke? ke bus trans zaman purba tu? whahha.. xD smga cpt smbuh dik! ^^

Unknown said...

Bas baru lg..bas double decker..yg atas panas gler..bwh sejuk pulak..